INFORMACIÓ SOBRE LA REOBERTURA DE L’ESCOLA

** DOCUMENT EN PDF, AQUÍ

Arrel de les declaracions del conseller d’Educació la setmana passada sobre la reobertura de centres educatius a partir del dia 8 de juny, segurament us preguntareu quan i com poden els nostres alumnes tornar a l’escola.

Abans d’explicar-vos quin serà el procediment que seguirem a l’escola, és important saber que, perquè l’obertura del centre sigui possible, hem d’estar en la Fase 2 de la desescalada, ja que és una condició imprescindible per obrir les escoles. Així que hem d’esperar com evoluciona la situació perquè tirem endavant el pla d’obertura del centre.

L’escola ha creat un pla d’obertura dividit en tres fases:

• 1ª fase: SERVEI D’ACOLLIDA VOLUNTÀRIA PER ALUMNES D’EDUCACIÓ INFANTIL. Cliqueu aquí per més informació.

• 2ª fase: ACOMPANYAMENT I ORIENTACIÓ PELS ALUMNES DE SISÈ. Cliqueu aquí per més informació.

• 3ª fase: TUTORIES I ATENCIÓ PERSONALITZADA PELS ALUMNES DE 1r A 5è. Cliqueu aquí per més informació.