Festa de final de curs!

El passat dijous 22 de juny vam celebrar la festa de final de curs a l’escola.

Durant la primera franja del matí vam poder gaudir de tallers diversos al pati: pinta cares, taller de bombolles de sabó, pintura en vertical i decoració de caixes, fer polseres, corda tensa d’equilibri i paracaigudes de colors. Fins i tot vam poder gaudir d’un taller de ioga, per abraçar l’estiu amb energia i vitalitat!

Per esmorzar vam menjar coca i síndria a les classes per agafar forces per la festa Holi i l’animació.

Abans del grup d’animació vam acomiadar al Manel que es jubila després de moltíssims anys a l’escola, li hem volgut dedicar unes paraules i donar-li un petit record de part de tots. Et trobarem a faltar, Manel!!

Seguidament, vam ballar unes quantes cançons i va ser el moment de llençar la pols de colors enlaire que ens va deixar a tots i totes ben acolorits!!!

Els últims minuts del matí els vam dedicar a fer un passadís per acomiadar també a l’alumnat de 6è que ja marxen de l’escola i, acompanyats d’una cançó molt emotiva, van anar passant mentre els dèiem adéu i els tiràvem confeti, petons i abraçades! Molta sort a l’institut!

Al següent enllaç podeu trobar un recull de fotos de les activitats de tot el matí.

Us desitgem que passeu un bon estiu i que gaudiu de les vacances!