FESTA DE CARNESTOLTES DE 5È

Estimades famílies,

Com sabeu, a l’escola celebrarem la festa del Carnestoltes disfressant-nos i realitzant una rua pels carrers pròxims a l’escola. Us volem deixar algunes de les fotos del dia tan fantàstic que passarem a l’escola. Durant la setmana també hem realitzat diferents activitats com les consignes de cada dia (vindre en pijama a l’escola, portar un cabell divertit o venir d’un sol color a l’escola), la confecció del “photocall” que s’utilitzarà per fer fotos el dia de Carnestoltes o la sortida del “Dijous Gras” al parc de Can Gambús.

Aquí us deixem algunes de les fotos d’aquests dies.

Una forta abraçada