Escola flequers SBD 2n

Estimades famílies de 2n, com ja sabeu, dijous passat vam anar a veure les instal·lacions de l’escola de flequers de Sabadell on els vostres fills/es van poder convertir-se en petits flequers de les mans de grans professionals ( ja que és una de les millors escoles de flequers que hi ha al nostre país).

Amb una ràtio espectacular ( 1 formador per cada 4 nens/es) i una gran qualitat humana, els vostres nens/es van aprendre quins ingredients porta el pa natural ,com es fa la massa, diferents tècniques d’amassar el pa i com es forneja.

Per finalitzar la visita, van obsequiar als infants amb una bossa que contenia 3 panets de diferents formes i un “Boc’n’roll” perque puguin portar els seus entrepans al cole i ser, així, més sostenibles amb el nostre planeta. Tot dintre de la seva visió de fer el pa de la forma més natural possible, contribuint així a una dieta més saludable a l’abast de tothom, a la vegada que,  respectuosa amb el medi ambient.

Us deixem moltíssimes fotos… perquè ens agraden totes 😉