ELS REIS MAGS A 1r

Hola famílies!!

Després de la tornada de les vacances de Nadal avui ha estat un dia molt especial per a tots els nens i les nenes de 1r. Sabeu per què???? Quan hem entrat a les nostres classes hem vist unes petjades al terra i hem trobat uns regals…!!! Els Reis Mags havien passat per l’escola i ens havien deixat joguines!! Ens hem posat molt contents!!

Primer de tot, els hem obert i després hem parlat amb els nostres companys i amb les nostres companyes del que hem fet durant aquests dies de Nadal i quins regals ens han portat: el Tió, el Pare Noël i/o els Reis Mags.

Per la tarda, hem jugat amb les joguines que ens va portar el Tió i els Reis Mags a l’escola.

Ens ho hem passat molt bé! Així dóna gust tornar a l’escola!!

Si voleu veure les fotos cliqueu a sobre de cada nom de la classe:

1rA: ELS VOLCANS

1rB: ELS SOCORRISTES