Els primers aprenen a reciclar correctament

El passat 28 d’abril va venir a l’escola el camió de la deixalleria mòbil. El treballador de l’ajuntament va explicar a les nenes i els nens de primer quines deixalles es llencen al punt blau situat al barri de Can Llong. També els va recordar quins productes es tiren als contenidors que hi ha al carrer per reciclar adequadament.

Després de l’explicació, per grups els infants van pujar al camió per poder llençar les deixalles que havien portat. Aquelles que no es tiraven al camió, les van llençar als contenidors que hi ha enfront de l’escola.

Per poder veure l’activitat de 1r A cliqueu aquí

Per poder veure l’activitat de 1r B cliqueu aquí