Advent i Nadal a la classe de religió

Un any més des de la classe de religió preparem el Nadal🎄 amb molta il·lusió. Durant les darreres setmanes els alumnes han treballat  l’Advent com a temps de preparació del Nadal.

Un des símbols de l’Advent són les quatre espelmes 🔥🔥🔥🔥 que hi ha a la corona d’Advent i que s’encenen d’una en una cada diumenge, en el nostre cas les hem encès el dia que tocava classe, de manera que quan arriba Nadal totes són enceses.

Els nens han après que el temps d’Advent és un temps de millora, de fer bones accions. Han pensat quina cosa volen millorar durant les quatre setmanes d’Advent per rebre el Nadal amb el cor❤️ ple d’alegria. S’han proposat coses molt boniques: tractar bé a les persones, ajudar a casa, no enfadar-se tant…

També hem treballat l’origen  del Nadal amb el relat del naixement de Jesús🌟👼 i a partir d’això hem parlat i reflexionat sobre el  sentit de Nadal: la il·lusió d’estar amb els qui estimem 👪❤️, compartir allò que tenim encara que sigui poc i estar contents.
Un altre símbol de preparació de Nadal és  el pessebre una tradició que té origen al 1223 gràcies a Sant Francesc d’Assís qui va crear el primer pessebre vivent.
Seguint les tradicions, els nostres alumnes també han fet, amb tubs de cartró, les diferents figuretes del pessebre. Han fet una bona feina i  són uns artistes.👏👏👏
I també, volem agrair al Manel que ens ha ajudat a fer el pessebre!
Voleu veure el resultat tan maco que ha quedat? Podeu veure les fotos fent clic aquí.