Els alumnes de 6è fem les últimes colònies

La setmana passada, durant els dies 1, 2 i 3 de juny, els alumnes de 6è vam marxar de colònies al Hotel Golf Costa Brava, a Santa Cristina d’Aro.

Durant l’estada, els infants han gaudit de activitats diverses: jocs d’aventura, pàdel surf, kayak, vela, gimcanes d’aigua, jocs de nit, etc. També, van mostrar-nos la seva part més creativa durant la discoteca de nit amb els balls que ja sabien.

Els alumnes van fer molta pinya entre ells i van poder compartir temps i espai, en el seu darrer curs a l’escola. Els/Las mestres/as, volem felicitar el bon comportament que han tingut la majoria!

Aquí teniu un recull de records en imatges i un video