El vaixell del tresor

Divendres 17 de Maig els i les alumnes de 6è van representar la cantata “El vaixell del tresor” al centre cívic de Can Rull, tota l’escola va poder gaudir de l’espectacle!

Després de molts mesos treballant on ells van crear la lletra i el ball de la cançó del seu grup, memoritzar cançons, text, coreografies, cooperar i treballar en grup, dies sense pati assajant, alegries, empipaments, estrès i presses, en resum, moltíssima feina, poden estar tots i totes molt orgullosos i orgulloses tant del procés com del resultat final, ja que la cantata va sortir molt bé.

La meva més sincera enhorabona a tots i totes.

Aquí teniu un recull de fotos i vídeos que vam fer!