EL TIÓ a mitjans

Volem compartir amb vosaltres una notícia que ens ha fet especial il·lusió. Aquest matí els nens i nenes de la comunitat de mitjans han trobat el Tió a la nostra escola!

Ha sigut un moment molt emocionant on entre tots i totes han anat trobant pistes al pati: primer una manta, després una barret, una altra manta… però no trobaven el Tió per enlloc.

Després de forces corregudes i mirar pels possibles amagatalls han trobat una pista escrita que deia el següent:

“COM NO EM VULL MULLAR M’HE HAGUT D’AMAGAR.

EN UN DELS VOSTRES PATIS ESTIC, TAPAT AMB UN ABRIC.

NO HAUREU D’ESCALAR SI HEM VOLEU TROBAR.”

De seguida han anat corrents al pati del rocòdrom i al fons, ben amagat i tapat amb un abric, han trobat el nostre Tió. Quina emoció! “habrá que darle de comer,no?” deien. “necesitamos la manta” afegien uns altres.

Conjuntament i amb molt d’esforç l’han portat dins l’escola i l’han abrigat bé per a començar a donar-li de menjar.

Si voleu veure les fotos del moment, CLIQUEU AQUÍ