CELEBREM EL NADAL A 1r

Hola famílies!!

Un any més tornem a estar al Nadal!! Aquest any a l’escola ho hem celebrat d’una manera diferent però ho hem viscut amb molta il·lusió i ens ho hem passat d’allò més bé!!

El dia 1 de desembre ens vam posar molt contents quan vam entrar a la nostra classe i vam veure el calendari d’advent. Cada dia un nen o una nena havia de buscar el seu número de llista i obrir el seu sobre per veure la sorpresa que hi amagava a dins.

El dijous 10, quan estàvem a la classe, vam rebre un correu electrònic inesperat…. Sabeu qui era??? Era el TIÓ!! Ens va enviar un àudio dient-nos que havia arribat a la nostra escola!!! Tot seguit, vam mirar per les finestres de les nostres classes i vam veure que ens havia deixat unes pistes (un bastó, peladures de mandarina, una manta…). A l’hora del pati el vam buscar però no apareixia… No va ser fins al migdia que el vam veure a l’entrada del nostre passadís mooooolt petitó, abrigadet i com no… amb mascareta!!!

Durant tota la setmana li vam donar de menjar i vam veure com anava creixent. Es va posar mooooolt gros!! Finalment, el dia 21 de tants pets que es va tirar, ens va cagar a tots els nens i les nenes de 1r i 2n molts regals per la classe. Ens vam posar molt contents!!

Al llarg del matí, també vam rebre una GRAAAN SORPRESA…L’AMBAIXADOR DELS 3 REIS D’ORIENT!!! Ens vam quedar bocabadats!! Li vam poder fer entrega de la carta de l’AMPA i també li vam donar la carta que havíem fet de la classe. També vam realitzar un taller de decoració nadalenca, vam fer un esmorzar nadalenc i vam jugar a un joc que és tradició a Sabadell per aquests dies nadalencs…. el QUINTO!! Va ser molt divertit perquè vam descobrir de quina manera es diuen també els números.

Si voleu veure què bé ens ho hem passat, cliqueu a sobre del nom de les diferents classes:

1r A: ELS VOLCANS

1r B: ELS SOCORRISTES