Activitats l’ESCOLA A CASA

Famílies,

ahir us vam enviar una comunicació per Tokapp sobre el funcionament telemàtic d’aquest tercer trimestre que comença avui.

Cliqueu aquí per accedir al document per si el voleu tornar a mirar. Tal i com s’explica al document, cada setmana us proposarem unes activitats i feines per fer a casa.

SÓN ACTIVITATS RECOMANADES I SETMANALS: l’organització i l’horari de com i quan fer-les dependrà de la disponibilitat de les famílies. No es tracta de reproduir l’horari de l’escola a casa ni fer-les totes el primer dia…

COM ACCEDIR A LES ACTIVITATS

Pas 1: Al final d’aquest article, teniu tots els nivells de l’escola: des de P3 fins a 6è.

Pas 2: Dintre del nivell, teniu les activitats dividides per setmanes.

Pas 3: Llegiu atentament l’ESCRIT INTRODUCTORI i entreu en les activitats o documents. Podeu descarregar tots els documents al vostre ordinador, tablet o mòbil perquè sigui més fàcil la seva realització. NO ÉS OBLIGATORI IMPRIMIR ELS DOCUMENTS. Les activitats es poden fer a mà, en word, o escrivint sobre el document PDF amb el programa PDFFILLER (cliqueu per accedir-hi)

Pas 4: Guardeu les activitats, fotos, vídeos, etc de les feines demanades pels mestres.

Pas 5: Envieu tota aquesta feina als correus electrònics de la classe. Cliqueu aquí per accedir a totes les direccions electròniques dels mestres.

Si us plau, envieu els vostres mails amb tota la feina demanada a l’adreça de la classe amb el nom de l’alumne/a.