ACROESPORT A 5È

Durant les darreres setmanes l’alumnat de 5è de primària a les sessions d’Educació Física hem iniciat el treball d’una nova proposta didàctica titulada Acroesport.

Aquest es tracta d’una modalitat esportiva on existeix la presència de companys que sincronitzen les seves accions motrius en un espai estable per aconseguir la realització de figures o piràmides humanes, afavorint tant la cooperació, com la companyonia entre l’alumnat.

A continuació us deixem un recull d’imatges on es poden observar algunes de les figures realitzades a partir de les cartes preparades, així com d’altres realitzades a partir de la imaginació pròpia.