1r a la Salut

El passat 24 de Novembre els infants de primer van anar al Bosc de la Salut una sortida subvencionada per l’Ajuntament de Sabadell. Què van fer?

En arribar el Josep i la Montserrat, mitjançant un llibre gegant, els hi va explicar breument la història de la Salut, que els va servir per introduir el Bosc de la Salut en el seu context.

Després van descobrir quins secrets amaga el Bosc a través de diverses proves on l’alumnat va descobrir que els arbres creixen, que no tots els arbres són iguals i que a dins del bosc s’amaguen diversos animals, com ara els esquirols, els ratolins i els ocells.

Quan van acabar l’activitat inicial, van poder gaudir del Bosc, jugar, córrer, investigar, buscar pals, pinyes, fulles i observar animalons també van fer alguna que altra mandala amb elements de la tardor.

Després de dinar van fer una petita caminada i cap a l’escola!

Si voleu veure que bé s’ho van passar i descarregar les fotos :

CLIQUEU AQUÍ 1rB

CLIQUEU AQUÍ 1rA