Sortida al Polvorí de Sabadell 6è

El passat divendres, 25 de març, els alumnes de 6è van realitza una sortida al Polvorí de Sabadell.

Allà vam descobrir l’indret on es guardaven les armes i es refugiaven les persones a la Guerra Civil. Aquest, era com una mena de túnel amb forma de “u” amb el sostre d’arcs de ferradura. També vam descobrir darrera una porta les sigles escrites de CNT, el sindicat del moment, entre d’altres.

Finalment, cal remarcar la bona actitud que van tindre el grup d’alumnes, en el moment de realitzar els desplaçaments. Aquests van ser en transport públic, exigint així un respecte entre els altres passatgers.

Aquí teniu les fotografíes.