4rt Cosmocaixa: Fenòmens elèctrics

El passat divendres 19 de gener els i les alumnes de 4rt vam visitar el Cosmocaixa, per realitzar el taller de fenòmens elèctrics. En aquest taller l’alumnat ha fet una sèrie d’experiments participatius, vistosos i divertits per descobrir que l’electricitat és un fet natural i que està present en tots els materials que ens envolten. També s’ha d’observat, per exemple, com es comporten els objectes carregats elèctricament; en quins materials es pot moure la càrrega elèctrica amb facilitat, i quins són els efectes d’aquest moviment. El taller també pretén evidenciar els perills associats a l’electricitat.

A més després del taller, durant la visita la museu, vam poder gaudir de les exposicions de “Dinosaures de la Patagònia”, que és un recorregut per la feina dels paleontòlegs que ens descobreix com funciona la ciència i com reconstrueixen el passat els paleontòlegs, i també ens presenta les rèpliques dels esquelets dels dinosaures més importants trobats en aquest territori i els fòssils originals. També vam veure l’exposició de “La Sala Univers” presenta un recorregut interactiu que parteix del big-bang i acaba explorant el cervell humà i les últimes fronteres del coneixement. Per últim vam entrar al bosc inundat que representa un fragment de la selva amazònica, un ric i fràgil ecosistema on descobriràs autèntics tresors mediambientals i científics.

A continuació, al següent enllaç trobareu algunes fotos de la sortida de 4t A.

A continuació, al següent enllaç trobareu algunes fotos de la sortida de 4t B.