Refugi de natura

Aquest cap de setmana hem participat a la VI  mostra d’Art Vanseca.

Hi ha anys que ens hem inspirat amb un  indret concret de l’itinerari. Aquest any el centre de Flora ens va portar uns manats de vimet i vam tenir molt clar que volíem fer una cova.

En una sortida al roure gros vam escollir el lloc on volíem fer aquesta cova.

I les primeres setmanes d’escola ja ens vam posar a treballar. davant de les dificultats vam tenir-lo uns dies dins la font de la Raval , a veure si aconseguíem més flexibilitat, però el vimet seguia trencant-se.

A partir d’aquí vam decidir fer dues estructures per simular aquesta cova ,  i mentre hi havia qui feia el teixit de l’estructura , amb el vimet més prim , la resta treballava diferents elements naturals.

Arriba el dia d’anar a instal·lar l’obra. Tenim clar que no és una cova serà un refugi de natura.

Un cop instal·lada al Nahuel li va suggerir el títol de REFUGI DE NATURA ESTRESSADA”

Dissabte al matí es va inaugurar la VI edició d’aquesta mostra.