La llavor per un nou curs

La porta de l’escola s’obre de nou a noves expectatives, Es un moment de retrobada, un dia emocionant per compartir vivències i records d’estiu.
Un primer moment d’alegria i d’abraçades, moment emocionant i de benvinguda pels qui ens coneixem i també pels que avui ens veiem per primera vegada començant una aventura en un lloc nou.
Aquest curs rebem amb gran alegria a 5 nous companys disposats a acollir el neguit i la incertesa del que serà i esdevindrà el dia a dia com també amb moltes ganes de descobrir plegats els tresors de tot el que compartirem.

Ens hem estrenat amb infants d’1 any, i hem vist com es despertava la tendresa i la sensibilitat per acollir.

L’acollida a l’escola és un període molt important en què l’infant crea vincles afectius. Com es viuen els primers dies incideix en els sentiments que l’escola desperta a l’infant més endavant; és per això que procurem que sigui un procés tranquil i tractat amb molta cura.

Aquests primers dies ens han servit centrar-nos i organitzar-nos i també hem aprofitat
el nostre entorn més proper, un espai privilegiat on hi explorem, creem i gaudim de petits i grans racons, un espai que ens aporta molts aprenentatges.

També hem anat a passejar-nos per Vanseca, un camí sempre inspirador per començar a treballar amb la creació artística d’aquesta nova edició.