El plaer de llegir al bosc

Cada vegada més trobem el plaer d’agafar un llibre i endinsar-nos en una història diferent: Tenir un llibre entre les mans com qui té un tresor, obrir-lo i descobrir-ne els seus secrets .

I de tant en tant gaudir d’aquest plaer envoltats d’un paisatge preciós, es converteix en el regal del dia.

Avui hem pujat al mirador, un espai que ens permet buscar el nostre petit racó i centrar-nos amb les paraules del llibre escollit, descobrint aventures i històries noves.

Alguns troben, també el moment per compartir la lectura o comentar aquelles imatges que els han sorprès i n’hi ha que queden atrapats dins del relat del llibre escollit.

«Adquirir l’hàbit lector és construir-se un refugi contra quasi totes les misèries de la vida», Somerset Maugham