Sharing to Learn: projecte d’innovació de llengua anglesa

Bon dia famílies!

Us volem explicar que aquest any formem part d’un projecte d’innovació, relacionat amb la llengua anglesa, que es diu Sharing to learn. Es tracta d’una connexió entre escoles de primària i instituts de Cornellà on alguns alumnes de l’institut venen a l’escola alguns dies a ajudar a les mestres d’anglès amb algunes activitats en anglès de manera oral. Concretament, a la nostra escola venen alumnes de l’institut MAC.

Com aquest és el primer any que ho fem, hem decidit que es farà a l’hora de jocs de taula a 2n de primària. Un joc de taula serà en anglès i els i les language assistants (alumnes de l’institut) dinamitzaran aquest joc només utilitzant la llengua anglesa.

Aquesta setmana hem començat i ens ha agradat molt l’experiència! Aquí teniu en petit recull de fotografies.