Jornada de sensibilització

Els nens i les nenes de han participat en una jornada molt especial al Poliesportiu de Sant Ildefons.

A través d’un joc de coneixement s’ha introduït a l’alumnat en el món de l’esport paralímpic.

A partir de la pròpia pràctica, l’alumnat ha diferents modalitats esportives practicades per persones amb diversitat funcional a mode d’estacions com goalball, bàsquet amb cadires de rodes, joc cooperatiu amb globus i petanca boccia.

Aquesta jornada de sensibilització vers l’esport adaptat ha sigut molt divertida i els ha servit per a posar-se a la pell de persones amb diversitat funcional (visual, física…).

Creiem que totes les persones aporten valors a la nostra societat i que tots plegats hem de col·laborar i ajudar a qui ho necessiti per tal que es pugui desenvolupar plenament.

LA INCLUSIÓ ET MOU!