EXPOSICIÓ “XXVI Mostra de punts de llibre Sant Jordi 2024”

Un any més, per Sant Jordi, podrem contemplar i gaudir de la mostra dels Punts de Llibre realitzats pels alumnes de les escoles públiques que han participat en el concurs convocat per l’Ajuntament de Cornellà.

AMINA SOUIRI de 6èB és finalista de la mostra de punts de llibre d’enguany.

La Mostra de Punts de Llibre es va celebrar per primera vegada a la nostra ciutat la Diada de Sant Jordi de 1999. Des d’aleshores, vol ser un reconeixement a l’expressió artística dels infants i joves escolaritzats a Cornellà, ja siguin a escoles d’Educació Infantil i Primària públiques i concertades com a instituts públics d’Educació Secundària. Aquest any la temàtica de la Mostra gira entorn el surrealisme amb l’objectiu de commemorar el centenari del naixement d’aquest moviment intel·lectual i cultural.

El lliurament dels premis serà el 25 d’abril a les 18:00 h a l’Auditori del Centre Cultural Sant Ildefons.