Eduquem per la Pau!

Avui, 29 de gener, celebrem el dia escolar de la No-violència i la Pau (DENIP), encara que a la nostra escola ho treballem cada dia.

Acompanyem al nostre alumnat per tal que arribi, amb esperit crític, a l’ arrel dels valors que determinen la cultura de la Pau: l’ estimació i el respecte propis i vers les altres persones.

Cada vegada més, amb pas ferm , la nostra escola camina per aconseguir que la coeducació sigui un projecte de centre, ja que un dels seus continguts és la Pau.

Volem que tota la Comunitat Educativa rebutgi el discurs de la por i que treballi unida pel diàleg i per la resolució no violenta dels conflictes.

Així, com va dir el Mahatma Gandhi:

No hi ha camí per la Pau,

La pau és el camí.

Aquí us deixem un tastet de totes les activitats que han fet els diferents cicles.

Elisa Rubio