Celebrem la Castanyada i Halloween a Cicle Mitjà!

Hola família de l’escola Torre de la Miranda!

Divendres vam celebrar a l’escola el dia de la Castanyada i Halloween i ens ho vam passar súper bé! Per aquest motiu, els alumnes de Cicle Mitjà volem compartir amb tots i totes vosaltres un àlbum de fotografies on podreu veure les activitats que vam realitzar i com ho vam gaudir! Vam fer un taller de construcció de titelles de Halloween on vam poder escollir el personatge que volíem fer: un fantasma, una bruixa o un ratpenat. També vam fer un joc en anglès on havíem de llençar un dau per anar dibuixant, pas per pas, a BIG PUMPKIN!

A 4t vam veure un vídeo de com es celebra el dia de Halloween a Anglaterra i, després, vam fer un quiz molt divertit on havíem de respondre preguntes correctament sobre el vídeo, ens vam posar molt nerviosos i nervioses! Però vam aconseguir encertar totes les preguntes finalment. 😆

A la tarda, va venir a veure’ns la castanyera Pepa i ens va donar el permís per poder començar a menjar castanyes. Estaven tan bones…! Mentrestant, vam veure tots junts el videoclip de Halloween que vam gravar i ens va encantar poder compartir aquest moment amb els companys i les companyes com amb els mestres i les mestres!

Tot i que ha estat una celebració molt diferent a la resta d’anys, ens ho vam passar molt bé igualment i vam gaudir al màxim del dia a l’escola!

Esperem que hagueu passat un molt bon cap de setmana! 🙂