5è TARDOR DE TEATRE: “CASTAPUMPKIN”

Per celebrar l’arribada de la tardor i la festa de la castanyada, els alumnes de cinquè hem fet la preestrena de l’obra de teatre “CASTAPUMPKIN” a l’auditori de Sant Ildefons.

L’obra és una versió moderna, amb algun diàleg en anglès i ens ha fet molta il·lusió que els primers espectadors fossin les nostres famílies. Volem donar el missatge que gaudim amb la castanyada tradicional però que la festa de Halloween també ens agrada molt.

Al principi estàvem molt nerviosos però tot ha sortit molt bé. Hem posat molt esforç durant les classes de música i plàstica per assajar, pintar el decorat, pel vestuari i els efectes de so i música.

Ara només falta actuar davant de tots els nens de la nostra escola. Salutacions de part de tots els nens i nenes de cinquè!!

[envira-gallery id=”11739″]