La setmana passada vam gaudir d’uns dels dies més esperats i màgics del curs. La Reina Carnestoltes ens va deixar una consigna cada dia i les vam complir amb èxit!

Aquest curs l’eix temàtic és la ciència-ficció 

, el cas és que dilluns vam conèixer a la professora imaginària que resulta, que es va quedar atrapada en aquest món i per poder ajudar-la hem hagut de resoldre reptes que ens ha proposat el Dr. Ciens-ficció. Així que ens vam endinsar a la missió de rescat
. Cada dia ha sigut un descobriment, hem indagat què és el món de la ciència-ficció, hem creat energia vital alienígena a partir d’un experiment
, hem fabricat un objecte de ciència-ficció i hem escrit una història on aquest objecte era protagonista
. També hem fet propostes de les àrees de valors, anglès, educació física, robòtica i castellà on hem treballat aspectes importants de les pel·lícules de cada classe: ET i Retorn al futur.
Ha estat una setmana molt emocionant i ens vam acomiadar divendres fent el judici i ballant tots plegats. 

Fins l’any vinent, Reina Carnestoltes!
Podeu veure les imatges prement a la icona següent:

