LA VELLA QUARESMA ARRIBA A L’ESCOLA

Després de tota la festa que va muntar el rei Carnestoltes, el passat 28 de febrer va arribar a l’escola la Vella Quaresma per a posar una mica d’ordre. Com ja sabeu, estarà amb nosaltres durant set setmanes en les quals li anirem arrencant cames per veure quines sorpreses ens deixa.

Aquest curs ha decidit comparèixer telemàticament i ens ha enviat un vídeo en el qual ens diu que, aquest cop, i atenent que tots i totes som molt bons minyons i minyones, haurem de seguir una serie de consignes per tal d’aconseguir les sorpreses que ens té preparades.

Som-hi!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *