“TAST DE TARDOR”

El dia 28 d’octubre al menjador de l’escola els alumnes de CM i de CS vàrem fer un tast de fruites tardor elaborant quatre receptes diferents.

Ens van repartir en quatre grups amb nens de cicle mitjà i cicle superior barrejats. Cada grup feia una recepta diferent.

El primer grup van fer “Pera amb figues”. Van tallar la pera, els grans de raïm i les figues en rodanxes. Per sobre d’aquests ingredients hi van posar una mica de mel.

El segon grup van fer “torrades amb formatge i confitura”. Van tallar el codonyat a tires. Després van agafar les torrades integrals, van untar-les amb el formatge fresc i per sobre hi van posar les tires de confitura.

El tercer grup van fer “broquetes de fruites”. Van pelar la poma, la pera i en van fer trossets petits. Després van van agafar el grill de mandarina, el gra de raïm, el tros de poma i de pera;i ho van clavar tot al “pinxito”.

El quart grup van “Madalles de xocolata amb fruits de tardor”. Van desfer xocolata i la van tirar per sobre dels dauets de codonyat i els fruits secs.

Quan tothom va haver elaborat les seves receptes es van exposar i tothom en va poder tastar.

El més popular va ser el de xocolata.

Alumnes de sisè (Guim, Gemmma, Roc i Mar)