PATI OBERT

Avui i com cada últim divendres de mes, obrim els patis de l’escola perquè grans i petits puguin interactuar i afavorir la cohesió. Són moments de compartir, de retrobaments entre germans, jocs i descobertes de diferents espais…

SORTIDA TOTA ESCOLA PARC ANIGAMI

La darrera sortida del curs escolar 22-23 de tota l’escola ens va permetre gaudir  a xics i més grans m, amb molta alegria ,dels diferents espais i activitats, al parc  Anigami de L’Esquirol.
Podeu veure’n les imatges de tots els cicles.
Educació infantil 3 anys

VAL ESCOLAR ALUMNAT DE PRIMÀRIA

S’ha publicat al DOGC la Resolució ECO/2003/2023, mitjançant la qual es regula el procediment de gestió del val escolar, l’ajut directe en concepte de material escolar en favor de l’alumnat de primària de centres sostinguts amb fons públics. Aquesta normativa estableix les bases generals d’aquest ajut, així com les famílies que podran bescanviar els… Llegeix més»

CIRCUIT DE BICICLETES

L’últim dia del 2n trimestre, com a cloenda del tema iniciat amb la Volta Ciclista, l’alumnat de CI i CM, vam poder gaudir del circuit i dels reptes ciclistes que ens van preparar els alumnes de CS.
Vam poder entrenar les nostres habilitats i sobretot compartir… Llegeix més»

GRAFFITI A LA NOSTRA ESCOLA.

‘’El graffiti compleix una funció d’apoderament i cohesió social, i constitueix una eina
molt útil de cara al treball comunitari, sobretot en joves’’ (Xavier Ballaz, 2009, p. 137).
Aquí teniu una mostra de com ha estat el procés d’el·laboració del grafitti sobre emcions pintat a una paret… Llegeix més»