COMIATS DE FINAL DE CURS

Aquest final de curs ha tingut una recta final més emocionant que mai. Per una banda la jubilació d’una mestra molt estimada, la Joana, i per altra banda l’acomiadament de l‘Anna i l’Erika.

En aquests vídeos podreu palpar la intensitat de les vivències viscudes.

El primer que trobareu és el vídeo dedicat a la Joana elaborat pels alumnes de CM d’aquest any, però que ben segur els alumnes d’etapes anteriors també subscriurien.

EL COMIAT DE SISÈ

Els i les alumnes de 6è també, com cada any han tingut el seu merescut emotiu acomiadament per part dels companys/es de l’escola, mestres ,famílies i AFA.

Passadís d’honor. Vídeo

Cançó dedicada al noi i a les noies de 6è. Vídeo

Cançó dedicada a l’escola per part dels  6è. Vídeo

Comiat de l’Eva,la tutora. Vídeo

MATÍ DE TEATRE REIVINDICATIU

Les princeses sempre han de ser rescatades? Els prínceps sempre han de ser valents? En aquesta sessió hem descobert contes de princeses fortes i de prínceps sensibles.

Avui, educació infantil ha pogut gaudir d’uns contes amb un missatge que trenca estereotips ja que les princeses no tenen por de ser valentes i els prínceps no tenen por de sentir-se dèbils.

La representació ha anat a  càrrec de Lídia Clua, que ha sabut transmetre amb molt d’encert el missatge.

Llegeix més»

PROJECTE ART EN CONNEXIÓ “LA VACA FLORINDA”

Al llarg d’aquest curs els nens i nenes de Cicle Inicial hem participat en el projecte “Art en connexió” juntament amb varies escoles del Lluçanès. Hem treballat una cançó de la cantata de la Vaca Florinda, treballant la cançó, creant una coreografia, decorats i vestuari. Finalment, ha resultat un vídeo on es reflecteix el que ha estat aquest projecte.

Esperem que us agradi el resultat!

SANT JORDI 2021

Educació Infantil

Avui diada de Sant Jordi a l’espai Perot on l’Anna ens ha explicat un conte de Sant Jordi, i hem pogut veure uns titelles molt bonics de contes populars i cançons.

Després hem passejat pel poble buscant parades de llibres i roses però no n’hem trobat, tot i així hem acabat al parc com uns veritables cavallers i cavalleres.

PREINSCRIPCIÓ 2021-2022

Cliqueu damunt la imatge i us portarà a la pàgina de preinscripció.gencat.cat on podreu anar seguint les dates i passos claus per fer la preinscripció a l’educació infantil (3-6 anys).
NOVETATS QUE CAL TENIR EN COMPTE:

• Les sol.licituds seran digitals. Formulari a la pàgina web del… Llegeix més»

CARNESTOLTES 21

Aquest divendres a la tarda, tots els alumnes de l’escola, deprés d’una setmana intensa d’anar seguint les ordres del CARNESCOVID hem celebrat la festa de CARNESTOLTES.

Ens hem posat la disfressa que portàvem de casa i a l’escola ho hem acabat de complementar  pintant-nos els cabells, fent cues i recollits especials, enganxant cintes,…Ah i també hem pintat unes mascaretes molt xules i divertides!!

CI

DIJOUS LLARDER

Avui hem celebrat el Dijous Llarder, hem fet una bona excursió, tots els grups de primària, respectant els grups bombolla. Hem marxat de l’escola, seguint el curs de la Riera d’Olost. Hem passat pel Raval, pel Corral del Cuca, els cavall de l’avi de l’Arlet, cap al Castell i el Pla de l’Estany. Encara hi havia una mica de gebra i rosada. Hem buscat un lloc assolellat i amb roques per poder esmorzar. Hem vist rastres d’animals i algun avellaner florit. Si fèiem silenci, sentíem els ocells que cantaven. També hem hagut de travessar la Riera per damunt d’unes passeres. Tornant pel camí de la Coromina hi havia pujades una mica llargues. Finalment hem arribat a Sant Adjutori, totes i tots teníem molta gana i ens hem afanyat a dinar, llavors hem jugat i finalment hem tornat a l’escola. Ha fet molt bon temps, mireu quins paisatges més bonics!

SETMANA BIO A L’ESCOLA 2020

EDUCACIÓ INFANTIL

El dimecres dia 21 d’aquest mes, durant la setmana Bio, els alumnes de P3 vam anar a restaurar l’hotel d’insectes de la nostra escola amb elements de la natura (pedretes, tronquets, pinyes, fulles, …)
També per part de l’ADEFFA ens van explicar tipus d’insectes i quin respecte i cura calia tenir amb ells així com la manera d’agafar-los si els haviem de traslladar a l’hotel.
Aqui en teniu alguna foto (cliqueu sobre la foto)

La classe verda i la classe vermella de P4 i P5, aprofitant que era la setmana Bio, vam fer un taller amb la Núria de Camadoca sobre els insectes i les seves funcions i vam anar a fer un treball de camp per observar-los, en tres espais diferents, hort, hivernacle i compostador. En la posada en comú posterior ens vam adonar que on hi havia més varietat i quantitat d’insectes era dins l’hivernacle ja que hi ha una humitat i temperatura diferent que a l’exterior.

Cal cuidar als insectes ja que fan tots ells fan una funció molt important dins l’ecosistema!

Cliqueu per veure les fotos del taller.

PLA D’OBERTURA SETEMBRE 2020

El PdO, Pla d’Obertura, és un document que l’equip directiu junt amb el claustre de mestres ha redactat per establir les bases per tal que el curs 2020-21 es pugui reprendre amb les màximes garanties, buscant l’equilibri entre la protecció de la salut de tots els membres de la comunitat educativa, la correcta gestió de la pandèmia i el dret de tots els infants i joves a una educació de qualitat.

Pla d’obertura – PdO

COMIAT 6è CURS 2019/20

En tot aquest seguit de Vídeos podeu veure i/o reviure com va ser el Comiat dels alumnes de 6è en aquest final de curs tan excepcional.

Magrat les circumstàncies no hi van faltar, com sempre, els moments més emotius i entranyables.

Enllaç a totes les FOTOS