PANELLETS A L’ESCOLA

EDUCACIÓ INFANTIL

Un dia divertit i per llepar-se els dits !!

Gràcies AFA per proporcionar-nos els ingredients !!

(cliqueu damunt la foto i en podreu veure d´altres )

Cliqueu damunt la foto per veure un vídeo de les ballaruques que vam fer a la tarda!!

CICLE INICIAL
El dijous 29 d’octubre a la tarda, gràcies a la col.laboració de l’AFA,  els nens i nenes de CI, igual que els alumnes de la resta de l’escola, vam poder fer 5 panellets per cadascú , amb unes formes molt divertides i alguns d’ells sucats amb xocolata. Després ens els vem emportar a casa per coure’ls.
Van quedar per llepar-se’n els dits!!!

Si cliqueu a la imatge podreu veure més fotos!!

CICLE MITJÀ

El dijous amb la col.laboració de l’AFA vam fer uns panellets boníssims i ens ho vam passar d’allò més bé!
Mireu com els vam fer i quin goig que feien. Només va faltar coure’ls al forn de casa.
Donem les gràcies a l’AFA per la recepta de panellets, pels ingredients i per ajudar-nos a mantenir la tradició.

CICLE SUPERIOR

El dijous 29 d’octubre, amb la col.laboració de l’AFA, tots els nens i nenes de cicle superior vam fer uns panellets boníssims i ens ho vam passar d’allò més bé!