L’ESCRIPTORA GISELA POU

El dilluns 22, a les portes de la diada de Sant Jordi, ens ha visitat l’escriptora Gisela Pou, una activitat organitzada juntament amb la Institució de les Lletres Catalanes (autors i autores a les aules).

Durant el segon trimestre els alumnes de cicle inicial i cicle mitjà han estat llegint “La Sara Pegues i l’esquelet desmanegat”. Ens ha agradat molt i, després d’aquesta lectura que ens ha permès conèixer els personatges, han continuat llegint llibres d’aquesta col·lecció en servei de préstec de la biblioteca escolar.

La Gisela ens ha explicat coses molt interessants: com ho fa per a començar un dels seus llibres, com selecciona el tema a tractar, com crear els personatges i quines característiques tindran, com s’inspira en la realitat per a crear les diferents situacions del llibre, i moltes més coses. També ens ha explicat com s’elaboren les il·lustracions dels seus llibres.

Finalment, ens ha explicat que també fa llibres per a adults i que ara està treballant en un nou llibre per a grans que li està costant una mica.