EXPLIQUEM CONTES ALS MÉS PETITS.

Aquest dijous 26 d’abril, dins de les activitats de Sant Jordi, els alumnes que van al grup de lectura dels més grans van fer una visita molt especial a la llar d’infants Estel per compartir una estona de màgia i van gaudir d’un matí ple d’aventures i fantasia gràcies a les narracions dels seus companys més grans.

El grup es va dividir en dos equips un va explicar la popular i estimada llegenda de Sant Jordi, I l’altre va narrar el conte “El regal”, una història encantadora que parla de la generositat i l’amistat.

L’activitat va ser una oportunitat i una experiència molt bonica i enriquidora no només per als més petits, que van gaudir escoltant els contes, sinó també per als més grans de poder llegir davant dels més xic i compartir l’entusiasme per la lectura .

Es pot dir que els va agradar molt aquest intercanvi i reforçar aquest lligam entre aquestes dues etapes educatives tant diferents.