BENVINGUTS I BENVINGUDES AL BLOG DE L’AFA DE L’ESCOLA TERRA NOSTRA

El dilluns 9 de setembre es va fer la reunió de l’escola per presentar el curs 2019-2020. L’AFA va explicar als assistents les seves funcions i serveis i va presentar les activitats que es porten a terme durant l’any acadèmic. Aquest curs surten de l’AFA la Jessica Ibáñez i la Maria, Molts gràcies per a la vostra feina! I Donem la benvinguda a la Meri Ruaix, la Núria Reñe, la Montse Molina i la Marta Altarriba.

També es va parlar de les activitats extraescoalrs ofertes per aquest curs i es va fer arribar un document per a les famílies interessades.

Extraescolars 2019-20 ( document que s’ha de tornar a l’escola com a màxim el dimecres 18 de setembre)

MEMBRES I CÀRRECS DE L’AFA CURS 2019-2020

Presidenta: Marta Font