SORTIDA CS: FUNDACIÓ ALÍCIA

El divendres 31 de març, tots els alumnes de l’escola vàrem anar al Món Sant Benet – Fundació Alícia.

Els nens i nenes de cicle superior vàrem fer un taller a la fundació Alícia que es deia “PER SUCAR-HI PA”.

Va ser un taller molt interessant. Vam poder veure com feien el pa a l’època Medieval. Vam aprendre que en aquella època hi havia moltes diferències socials i fins i tot en el menjar. Els senyors reis, monjos i nobles menjaven un tipus de pa que el feien amb blat, llevat, aigua i sal. A més a més eren els únics que tenien forn.
La resta de gent (camperols) feien el seu pa només amb el cereal que no volia la burgesia, no tenien llevat i tampoc forn a les seves cases. Per tant era un pa totalment diferent.

Nosaltres vam fer el pa dels camperols que se’n deia Pa Anzim, acompanyat amb una salsa boníssima que també la vàrem fer.

Si voleu veure les fotos podeu clicar en aquestes dues adreces.

20170331_113726-COLLAGE

Fotos sortida Fundació Alícia