EXPOSEM LES NOSTRES INVESTIGACIONS

LA NOSTRA PRIMERA EXPOSICIÓ ORAL

Els nens i nenes de 5è C, a la classe de medi, els van plantejar unes preguntes que havien de respondre amb els grups taula.

El dimecres 8 de març  del 2017, els alumnes de 5è C, van fer la seva primera exposició oral.

Els alumnes de 5è C i el seu professor, Oriol Palà, van fer un exercici de classe, a l’assignatura de medi, buscant unes preguntes per respondre amb els grups taula.

Les preguntes eren:

Grup 1: Perquè l’orina (pipi) té aquest color?

Grup 2: Que passa quan vomites?

Grup  3: Perquè fem excrements (caca) desfeta?

Grup 4: Perquè els nadons fan excrements (caca) verds?

Grup 5: Perquè els pets oloren malament?

Grup  6:  Perquè els excrements (caca) són marrons?

Molta gent, creu, i amb tota la raó, que potser no és un projecte molt delicat, però, a veure, algú ha de respondre aquestes preguntes!

En algunes hores, els alumnes de 5è C es van convertir en científics, cosa que no és molt habitual a l’escola, però és molt divertit!

Hi van dedicar tant d’esforç, imaginació i temps, que l’Oriol, els hi va proposar fer una exposició oral, entre els companys. Però estavem tant emocionats i amb tantes ganes, que vam convidar als nostres familiars a veure els projectes. Va ser tot un èxit!

Alguns grups van fer Power points i d’altres petits espectacles amb “nenucos”, però, la majoria van fer murals per explicar el treball d’investigació realitzat.

CLIQUEU DAMUNT DE LES PREGUNTES DELS GRUPS PER VEURE ELS VÍDEOS!