Consell d’Infants d’Esparreguera

El Consell d’Infants és un òrgan consultiu de l’Ajuntament format infants de 5è i 6è de primària de totes les escoles del poble.

La seva funció és aportar la visió que els nens i les  nenes tenen sobre el poble i, en general, sobre la  realitat que els envolta als responsables polítics del municipi, per tal que la seva opinió sigui tinguda en  compte a l’hora de prendre decisions que els afecten com a ciutadans i ciutadanes.

El Consell d’Infants és, fonamentalment, un espai de participació dels nois i noies amb conseqüències i  efectes educatius, ja que també els permet aprendre a participar socialment i els ofereix l’oportunitat de veure  com són les  relacions entre la ciutadania i l’Ajuntament.

Pel que fa a la nostra escola, tenim dos representants de 6è, la Leyre i l’Arnau. Amb la situació actual provocada per la COVID, aquestes reunions es realitzen de forma virtual. Els alumnes representants de l’escola ens traslladen aquells temes que han tractat a les reunions per tal de portar la nostra visió i opinió a les properes trobades.

Com podeu veure fa uns dies l’alcalde del poble va donar visibilitat a aquesta iniciativa a través de les seves xarxes socials.