BON SANT JORDI! CONCURS DE SANT JORDI ’20

Bon Sant Jordi a tothom! Aquest any us proposem un concurs ben divertit aprofitant el poema “Els Llibres” de la Joana Raspall:

Seràs capaç d’esbrinar qui s’amaga darrera de cada foto de petit o petita? Fixa’t bé en la seva veu, és la pista que et donem. Escolta bé el vídeo i respon el qüestionari que trobaràs a continuació.

ENLLAÇ AL QÜESTIONARI

Poseu-vos bé les piles, els o les tres primeres que enviïn la resposta al qüestionari completament correcta tindran premi.

1. Juanan Torres Fernández

Hola Ferran!
      Quan tinguem un guanyador ho publicarem aquí a la Web de l’escola i a més a més informarem personalment al guanyador. De moment no en tenim cap encertant de totes les fotografies.
      Si ningú les encerta totes, el premi serà per qui n’hagi encertat més.