TORNADA A L’ESCOLA!

Ja estem a 6è!

Comencem el curs amb moltes ganes i motivació, perquè és el nostre últim any a l’escola. Portem pocs dies, però ja hem anat enfilant alguns petits projectes que ens han engrescat molt.

Hem fet una carta per nosaltres mateixos que obrirem a final de curs. És una carta al meu “Jo del Futur”. Ens hem explicat com ens han anat els darrers mesos i com ens sentim actualment. També ens hem donat bons consells per tenir un bon curs. Com la carta és privada i no la llegirà ningú, l’hem tancat a un sobre i es guardarà en un lloc segur fins al moment d’obrir-la.

També hem començat a conèixer l’autora del llibre de Frankenstein, la Mary Shelley. Aquest serà el llibre que llegirem el primer trimestre durant les Tertúlies Dialògiques

Tot plegat, aquest curs pinta molt bé.