Escola Serralavella

L’Escola Serralavella és l’escola pública d’Ullastrell, a la comarca del Vallès Occidental.

Amb 85 anys d’història, en fa prop de 25 que va iniciar un camí d’innovació a partir de la reflexió sobre com i el què han d’aprendre els infants, per aconseguir l’objectiu fonamental de preparar-los per a viure en el món actual.

Això ens ha portat a definir quina ha de ser l’escola del segle XXI, amb tots i cadascun dels mestre que hi hem treballat, a més de concretar quines necessitats té el nostre alumnat per a poder-hi participar amb esperit crític i amb capacitat per al canvi i la transformació del món on viuen.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *