Troncs

“Allò que cal ensenyar es determina mirant la vida, i com ensenyar-ho, mirant els nens i les nenes…”

Matrícula curs 2020-2021

Per tal de tancar el procés de preinscripció, cal que es formalitzi la matrícula en el centre.
Les dates per formalitzar la matrícula són del 13 al 17 de juliol de 2020, de manera telemàtica preferentment, i, si no és possible, de manera presencial, sempre amb… Llegeix més»

Pla d’Obertura Juny

El passat 20 de maig es va publicar el Pla d’obertura per a centres educatius de Catalunya.

Podeu consultar la concreció d’aquest pla per a la nostra escola:

INFORMACIÓ CORONAVIRUS

Us recomanem tenir present aquests consells d’Internet segura ara que treballem tots de manera virtual. (Clica la imatge!)

Atesa la situació provocada pel Coronavirus COVID-19 i al decisió de tancar els centres educatius, us fem arribar diferent material que us pot ser d’utilitat:

PREINSCRIPCIÓ I PROVES DE COMPETÈNCIES BÀSIQUES

En aquests moments el Departament d’Educació està treballant per veure de quina manera es resolen aquests dos processos.

INFORMACIONS MALALTIA

2. cartell-ciutadania-que-es-coronavirus-A4

4. cartell-ciutadania-infants-coronavirus-A4

5. cartell-ciutadania-esvaim-inquietuds

ORIENTACIONS SOBRE ACTIVITATS PER ETAPES EDUCATIVES (Departament d’Educació)

Orientacions-centres-tancament-coronavirus

EMERGÈNCIA CLIMÀTICA

Coincidint amb la cimera climàtica a Nova York, l’escola s’afegeix a les mobilitzacions convocades arreu del món per avançar en la consciència del canvi climàtic, o, com ja ho anomenen els científics: EMERGÈNCIA CLIMÀTICA

Cada dia de la setmana debatrem a les aules al voltant de diferentes aspectes que promouen el canvi climàtic, que afecten al planeta, que alteren els ecosistemes i que, com a habitants del planeta, cal que corregim el que no hem estat capaços de fer en les darreres dècades.

DILLUNS, 23 de setembre

DIMARTS, 24 DE SETEMBRE

Els orangutants a l’Amazònia

DIMECRES, 25 DE SETEMBRE

DIJOUS, 26 DE SETEMBRE

Afroz Shah

DIVENDRES, 27 DE SETEMBRE

Especial InfoK sobre el canvi climàtic

Fem Escola, Fem Societat 2018-2019 5è Grup 1

Els alumnes de 5è ja han començat “Fem Escola, Fem Societat”, mòdul de fotografia i el primer grup ja ha acabat fent una bona feina!

Ens agradaria esmentar les ganes d’explicar històries que tenen aquests nens i nenes, fent honor a la dita de que “val més una imatge que mil paraules”.

Estic segur que gaudireu de les fotos realitzades pels mateixos alumnes.… Llegeix més»

Participació Activa del Nens i Nenes al Tour Virtual de l’Escola

Els alumnes de Fem Escola, Fem Societat i els nens i nenes de menjador han estat participant activament durant tot l’any en la creació del Tour Virtual de l’Escola. La participació ha estat tan tècnica com artística, ajudant amb la càmara i la composició de les fotografies i com actors en les mateixes.

Esperem que gaudiu d’aquesta visita virtual a l’Escola on es mostren gran quantitat d’espais on es formen els infants.… Llegeix més»

L’edifici

El passat gener de 2015 vam fer el trasllat al nou edifici de l’escola.

Va ser inaugurat per l’Honorable Consellera d’Ensenyament Irene Rigau el 18 de gener de 2015.

Visita tots els espais en 360º!

Aquesta visualització ha estat realitzada per l’empresa Moviedron