Xerrades dels Mossos d’Esquadra a l’Escola Sant Ramon

El passat dilluns 13 de desembre ,es van iniciar a l’escola Sant Ramon una sèrie de xerrades sobre seguretat. Els primers nivells que van rebre les xerrades van ser els alumnes de cicle inicial. A partir d’un conte (La caputxeta vermella) els agents de mossos d’esquadra els feien reflexions sobre com actuar davant de diferents situacions. Sempre els aconsellaven que pensessin i no anessin amb cap desconegut i els plantejaven situacions a veure com respondrien en cas de trobar-s’hi.

Després de les xerrades, a les 10h a primer de primària, i a les 11:30h a segon de primària ,els agents els van donar dibuixos del cotxe i la moto dels mossos d’esquadra. També els van repartir un carnet de policia que els va fer molta il·lusió.