Història

L’Escola (Edifici Històric) va ser fundada l’any 1934 per iniciativa de l’Ajuntament presidit pel batlle Magí Calaf i Pons; l’arquitecte va ser Jeroni Martorell i Terrats. Posteriorment (finals del s. XX i principis del XXI), es van ampliar les zones d’esbarjo i es va construir un nou edifici en tres etapes, atenent a les necessitats educatives de la població.

L’Escola Sant Ramon és un centre d’una línia, encara que no disposa de tots els espais que li corresponen; és per aquest motiu que l’Ajuntament li cedeix per mitjà de contractes anuals i/o puntuals, el poliesportiu municipal, el centre cívic, la sala parroquial, les pistes de tenis i aules de l’Edifici Històric (actualment desafectat i propietat de l’Ajuntament) on l’Escola hi té ubicats la Biblioteca  i un magatzem; per la seva part, el Departament d’Ensenyament hi té instal·lat un mòdul amb cuina, menjador i aula polivalent.