Viu la ciència… Science Day!

El passat 10 de novembre vam celebrar el dia de la ciència a l’escola. Aprofitant que, aquest any, a l’escola fem el projecte de l’aigua, vam decidir organitzar el dia al voltant d’aquest element.

Els alumnes de 6è van ser els encarregats de preparar els diferents experiments: es van organitzar en grups, van escollir l’experiment que volien realitzar i es van preparar tota l’explicació que havien de fer a la resta dels companys de l’escola, des de I3 fins a 5è. Van ser uns grans mestres i van fer que el matí fos molt agradable. Tots vam aprendre molt!

Agraïm al departament de comunicació de l’Ajuntament del Pla de Santa Maria la seva difusió a les xarxes locals: Facebook i Instagram.

Aquí podeu veure les fotos.