Uns convidats molt especials

Des de fa uns quants dies tenim entre nosaltres uns personatges molt especials: el Riu, el Pinya, la Flor, el Bolet i l’Arrel. Es tracta d’uns follets del bosc molt tafaners. Va ser tota una sorpresa trobar-nos un dia una carta on ens explicaven que volien venir a l’escola a passar un temps entre nosaltres, a les classes de P3, P4, P5, 1r i 2n. Ens demanaven que els preparéssim un lloc per dormir i que,sobretot, els parléssim en català, doncs del bosc d’un venien només s’entenien en aquesta llengua. Ens vam afanyar a construir-los la seva caseta i acomodar-los en un raconet de la classe. L’Assumpció els va trobar i molt amablement els va anar deixant a cada classe. Quin goig tenir un follet a la classe! Ara cada dia en tenim cura, els expliquem tot el que fem, els contem contes, els acaronem, els portem d’aquí cap allà perquè no es perdin ni un detall del que fem. Són molt petits però sempre ens miren i escolten amb atenció, de vegades, parlen a cau d’orella o escriuen missatges i també fan el trapella amagant-se. Estem il·lusionadíssims amb aquests convidats i ens esforcem molt per parlar-los en català i fer que se sentin súper bé. Esperem que estiguin molt temps entre nosaltres.

Podeu fer clic AQUÍ per veure les fotos, o bé en el següent carrusel: