TEATRE 5è

Avui 21 de juny hem tingut el plaer de ser espectadors de l’obra de teatre: El sombrero mágico, una obra preparada i representada per l’alumnat de 5è.
Durant setmanes, a la classe de llengua castellana, els alumnes han estat preparant la funció, primer modificant el guió, que originalment comptava amb 14 personatges, i després assignant els personatges, preparant decorats i assajant el seu paper.

Felcitiem els i les artistes de 5è que han treballat tan bé aquests dies formant un equip i ajudant-se perquè l’espectacle fos un èxit.

ENHORABONA LUCKY!

Enllaç a les fotos i videos.