SORTIDA A MAS COLOM. Casa Borges

Els dies 23, 25 i 28 de novembre els diferents grups d’alumnes de Cicle Inicial, Cicle Mitjà i Cicle superior vam realitzar una sortida a Mas Colom, casa Borges.
Mas Colom, casa Borges, ens va oferir una sèrie de tallers adreçats a cada nivell.
L’alumnat de Cicle Inicial va participar en els tallers de: Les decisions de l’oliva, un taller d’alimentació i cuina, i Naturalista per naturalesa, un joc participatiu per aprendre el funcionament dels diferents ecosistemes.
L’alumnat de Cicle Mitjà va participar en els tallers de: El Gran joc de taula, un taller participatiu per promoure bons hàbits saludables i Sotaterra, un taller participatiu d’educació mediambiental.
L’alumnat de Cicle Superior va participar en el taller de: Est a Oest, un taller participatiu d’educació mediambiental i orientació espacial sobre territori i igual que el Cicle Mitjà també va realitzar El Gran joc de taula.
Va ser una molt bona experiència, des de l’escola agraïm a Mas Colom, casa Borges, per a oferir-nos la possibilitat de realitzar els tallers de forma gratuïta. Tan de bo hi haguessin més iniciatives que promoguessin aquesta estima pel medi ambient i pel foment d’hàbits saludables.

Moltes gràcies.

Si cliqueu podreu veure les fotografies.