Reflexionem sobre la llengua catalana

Aquest mes d’octubre hem iniciat una activitat de reflexió sobre la llengua catalana. Cada mes els alumnes de I4 fins a segon escriuran una frase pels alumnes més grans. L’aparellament d’aules serà el següent:

I4 escriurà la frase per 3r de primària

I5 escriurà la frase per 4t de primària

1r de primària l’escriurà pels alumnes de 5è

2n escriurà la frase pels alumnes de 6è.

Tots escriuran la mateixa frase cada mes i a l’escola hi haurà un racó per guardar les reflexions dels alumnes més grans fetes amb els respectius tutors/es.

A partir d’aquestes reflexions es vol conscienciar a l’alumnat que l’ús del català en particular i d’altres llengües enriqueix a la persona i permet comunicar-se amb persones de cultures diferents.