REFLEXIONEM AL VOLTANT DEL CATALÀ

Aquest curs hem iniciat un projecte sobre l’ús del català. Cada mes els infants d’infantil i cicle inicial reben una frase dels follets i ells a través de la seva escriptura la fan arribar als cursos superiors. Les frases giren al voltant d’idees o pensaments que utilitzen moltes persones per tal de justificar-se per no parlar el català. Amb les frases encetem un debat o una conversa i n’extraiem  una resposta, una frase motivadora, una conclusió… per promoure l’ús del català a l’escola.

Totes aquestes reflexions quedaran recollides en un llibre gegant, el qual quedarà exposat com a mostra del treball realitzat amb l’alumnat.