L’alumnat de cicle inicial va a la festa “Sambori Alt Camp”

Per haver participat en el concurs Sambori aquest dimecres 26 d’abril l’alumnat de cicle inicial ha anat a la festa Sambori de l’Alt Camp que s’ha celebrat al Centre cultural de Valls.
L’alumnat de cicle inicial ha presentat un vídeo explicatiu d’allò que és representatiu culturalment del Pla de Santa Maria. Es van realitzar gravacions en els diferents indrets i els mateixos infants feien l’explicació d’on eren. Es van ajuntar els diferents llocs gravats i el resultat ha estat un vídeo d’uns 2 minuts de durada.
Durant l’acte d’avui els mateixos nens i nenes han presentat la seva feina davant d’altres escoles i Instituts que també hi ha participat.
Després s’han visualitzat els diferents treballs presentats.
Quan ha acabat l’acte s’ha repartit esmorzar per a tothom.

Aquí podreu veure més imatges de l’activitat d’avui:     https://drive.google.com/drive/folders/1g8c5It8ZY-pleHSTgo6GqluW-HolYiXD?usp=share_link