Jocs Florals escolars

El passat divendres 19 de maig alguns alumnes de la classe de sisè van assistir a l’acte de cloenda dels Jocs Florals escolars a Tarragona. La Maria Fortuny, la Maria Lombardo, la Marina Griñó, l’Anna Venteo i el Marouane Lyemlahi van escriure, conjuntament, un conte titulat “Una formiga de foc”, ambientat a Fontscaldetes i que els va servir per conèixer els renoms de les cases del poble.

Passar temps junts, col·laborant per escriure una mateixa història, va ser molt gratificant i, tot i que no van obtenir cap premi, van poder pujar a recollir el seu obsequi per haver-hi participat.